Кольори впливають на покупців?
ФАКТ

Маркетологи використовують різні методи, щоб привернути увагу клієнтів до продукту. Одним з методів впливу може бути вибір кольору як для конкретної групи споживачів, так і для категорії продуктів. Дані, отримані на основі вивчення поведінки покупців інтернет-магазинів в США, показують, що синій колір вселяє довіру та почуття безпеки, тому його використовують у рекламі банків, помаранчевий колір стимулює активність, наприклад, купівлю або продаж. На людей, які спонтанно купують товари, зазвичай краще впливає чорний, синій і темно-оранжевий кольори, а на консерваторів — блакитний і блідо-рожевий.

Символіка кольорів залежить від культури?
ФАКТ

Культурні традиції впливають на багато аспектів нашого світосприйняття, в тому числі — кольорів. Відомо, що в Китаї кольором жалоби вважається не чорний, а білий. Натомість певною несподіванкою для багатьох може бути факт, що індуси, індіанці та жителі Південної Америки кольором кохання вважають не червоний, а зелений, жовтий і синій, хоча асоціації з такими поняттями як злий (чорний) і гарячий (червоний) у представників всіх культур майже однакові.

Хромотерапія – це ефективний метод?
ФАКТ

Кольоротерапія або хромотерапія — це один із методів альтернативної медицини і має безліч застосувань. Використовуючи новітні технології, можна ввести кольори в людський організм та повернути життєві сили, і відновити психічну рівновагу.

Вплив кольорів спричиняє реакції організму, які полегшують перебіг хвороб.

За допомогою кольорів ми можемо вплинути на конкретний психічний чи фізичний стан.Нині багато терапевтів у практиці застосовують кольоротерапію, використовуючи образотворче мистецтво, конкретні малюнки і зображення й медитації.

Фіолетовий колір не підходить для дітей
МІФ

Фіолетовий на рівні з чорним, коричневим та темно-синім належить до темних кольорів. На думку більшості, його можна використати в інтер’єрі кав’ярні, клубу або спальні. Цей колір також асоціюється з ексцентризмом, багатством, розкішшю та вишуканістю, тому не підходить для дитячих кімнат… Проте, на думку авторів теорії кольору, фіолетовий — це ідеальний колір для дітей, він стимулює їх уяву і творчі здібності! Це підтверджують історичні факти: фіолетове світло для медитацій використовував Леонардо да Вінчі, а Ріхард Вагнер — для написання своїх опер. Вони вважали цей колір джерелом натхнення.